213480 logo j corte%c2%a6%c3%87s pos e9d9d9 large 1465816970

Sigarenfabriek J. Cortès ontvangt label 'Onderneming met een hart'

Vorige week hebben de lokale werknemers van de sigarenfabriek J.Cortès NV uit Moen onder leiding van hun CEO, Fred Vandermaliere een serieuze inspanning geleverd als bloeddonor op de bloedcollecte in Moen.

In totaal waren 14 Cortesiens aanwezig. Voor deze inspanning ontvangen zij als eerste Zwevegemse bedrijf het label 'Onderneming met een hart' van het Rode Kruis-Vlaanderen.

215064 ondernemingmeteenhart f43c30 large 1466690402

Het is de tweede maal dat J. Cortès een dergelijk label ontvangt van het Rode Kruis, eerder dit jaar kregen zij de titel 'Hartveilig bedrijf'.

Bekijk hier de video

Meer info Hartveilig bedrijf

UITNODIGING

We nodigen u hierbij graag op de uitreiking op vrijdag 17 juni om 17.30 uur bij J.Cortès NV, Pannenbakkerstraat 2 in Moen.

Wil uw aanwezigheid bevestigen via mail naar regine.moeyaert@jcortes.com.

Tot dan!