J. Cortès en Oliva nemen je mee op reis met revolutionaire Virtual Reality-film

Ontdek deze unieke belevenis in primeur op InterTabac 2016

Het Belgische familiebedrijf J. Cortès annonceerde in juli de aankoop van het Amerikaanse Oliva Cigars. Nooit eerder was een familiebedrijf in de sigarenindustrie zo sterk actief over de beide continenten. Nooit eerder verenigden twee bedrijven meer dan tweehonderd jaar liefde voor tabak, sigaren en – uiteraard – het leven.

Om deze liefde te vieren en het verhaal van de twee families alle eer aan te doen, lanceert J. Cortès een virtual reality ervaring, die je door de authentieke Nicaraguaanse sigarenateliers gidst.

Voor de productie van de VR-film werkte J. Cortès samen met een Belgische 3D-studio. Het resultaat mag er zijn. Een unieke weergave van de tabaksvelden en lokale ateliers in Nicaragua. Je ervaart de tabaksvelden alsof je er zelf middenin staat, proeft de liefde die ambachtslui voor hun sigaren koesteren en ziet met eigen ogen hoe de sigaren met de hand worden gerold. De geurbeleving maakt de ervaring compleet. Onvergetelijk!

De VR-film wordt in primeur voorgesteld op de stand 4D22 – hall 4, op InterTabac 2016 (16 tot 18 september).

J. Cortès en Oliva op InterTabac 2016

Naar goede gewoonte ontvangt J. Cortès je op gepaste wijze op beide standen waar je kunt kennismaken met het complete gamma en alle nieuwigheden van zowel J. Cortès als Oliva. De alomgekende Cortésien-spirit staat ook dit jaar weer garant voor 3 dagen in een toffe, ongedwongen sfeer waar iedereen zich welkom voelt. Op zaterdagavond ben je op uitnodiging welkom op de Cortès Club, een memorabele party om de beurs mee af te sluiten. Hoe feest ik mee op deze blue wave? Maak kennis met onze producten, een afspraak met onze sales guys of contacteer je contact binnen J.Cortès en hij zorgt voor een toegangsticket.