330509 oliva limitada 2019 diadema final%2016 09 2019 page 3 0ddf66 large 1568664988

Nieuwe Limited Edition van Oliva Serie V Melanio

Zwevegem, 17 september 2019

Na de Double Toro in 2017 en de Robusto in 2018 pakt de befaamde Oliva Serie V Melanio dit najaar uit met een gloednieuwe Melanio Limitada, de Diadema Edition 2019.

De Serie V Melanio van Oliva is erg geliefd onder sigarenkenners om zijn volle en toch zachte smaak. Zijn long filler tabak is een zorgvuldig geselecteerde blend van Nicaraguaanse Habano die sterk de nadruk legt op de uitstekende tabak uit de Jalaparegio, een streek die gekend staat om zijn meer genuanceerde tabaksblad.

Nieuwe limited edition

De nieuwe Oliva Serie V Melanio Diadema Limited Edition 2019 zal aan het publiek worden voorgesteld tijdens de Intertabac 2019-beurs, die van 20 tot 22 september 2019 plaatsvindt in het Duitse Dortmund. Deze derde limited edition van de Serie V Melanio bestaat uit dezelfde blend maar heeft een andere vorm: hij is namelijk rond en niet Box Pressed zoals de standaard Melanio. Zijn kop is conisch, maar niet tot een volledig punt. Daardoor proeft men eerst het dekblad en pas na 2 cm de ware smaak van de sigaar. Een heerlijke ervaring waar u best tijd voor uittrekt.

De nieuwe limited editions zullen vanaf oktober 2019 verdeeld worden in kisten met tien sigaren. Wereldwijd zullen er amper 2.500 kisten beschikbaar zijn. Wie deze unieke, ronde Melanio wil proeven, zal er dus snel bij moeten zijn …

330514 oliva limitada 2019 diadema final%2016 09 2019 page 4 54d43e large 1568665032
330511 oliva limitada 2019 diadema final%2016 09 2019 page 5 e378ed large 1568665029

ABOUT J. CORTÈS

J. Cortès is a family run company with a passion for cigars. Cigars in all shapes and sizes. It’s a never-ending story of dedication and craftsmanship that started in 1926. Dont’s smoke but enjoy! Our prime brands are J. Cortès, Country, Neos and Amigos. For the major European countries we have strong in-house sales teams; for other markets our brands are in the hands of our export managers and sold over 80 countries globally. In 2016 CEO Fredje fell in love with artisanal cigar company Oliva Cigars, based in the US and Nicaragua. A business marriage was set and it turned out to be the party of the year. The Cortès family business now spreads across two continents.

Don’t smoke but enjoy!