349368 haciendas383 c0e729 large 1583941732

Business as usual: The secret of  a good cigar

Zwevegem, 12 maart 2020 – In een nieuwe videoclip biedt sigarenmerk Oliva een unieke en ludieke blik achter de schermen van zijn sigarenfabriek in Nicaragua.

In de iets meer dan drie minuten durende videoclip, die de titel “Business as usual” meekreeg, ontdekken we dat er al meer dan 130 jaar en vier generaties lang sigaren worden gemaakt op de tabaksplantage van Oliva. Maar de afgelopen drie jaar is er veel veranderd, onder meer met de opening van de nieuwe sigarenfabriek Tabolisa II in Estelli, de sigarenhoofdstad van Nicaragua, evenals de invoering van innovatieve technieken.

Toch houdt Oliva ook vast aan de traditionele, authentieke methodes om sigaren te produceren. En daar hoort ook veel ontspanning, plezier en het onvergelijkbare genot van een perfect gerolde sigaar bij …

De videoclip “Business as usual” werd geproduceerd door Cnocspot en werd volledig ter plaatse opgenomen in Esteli, Nicaragua. De videoclip wordt u hier in avant-première aangeboden.

Hqdefault

Voor bijkomende informatie of interviewaanvragen, contacteer Laure Boisbouvier, Marketing Manager J.Cortès (Laure.Boisbouvier@jcortes.com) of Olivier Mottrie,

Marketing Support J.Cortès (Olivier.Mottrie@jcortes.com / +32 (0) 472 42 36 21)