J. Cortès steekt medewerkers een hart onder de riem

351515 foto%20our%20heroes%20v1 00b5f4 large 1586347994

Zwevegem, 8 April 2020 – Ook sigarenproducent J. Cortès probeert het coronavirus in te dijken en volgt de maatregelen strikt op. Om zijn medewerkers in de VS, Sri Lanka en de Dominicaanse republiek te steunen, stelde het bedrijf een videoclip samen.

Omdat van thuis uit sigaren produceren en verschepen nu eenmaal niet mogelijk is, blijven de fabrieken van J. Cortès momenteel open. Wel worden er overal strikte maatregelen opgevolgd om het virus er geen kans te geven. Wie van thuis uit kan werken, doet dat ook.

Om de werknemers een hart onder de riem te steken, maakte J. Cortès een korte clip. Daarin zien we medewerkers in België, Miami, Sri Lanka en de Dominicaanse Republiek bemoedigende berichtjes en opgestoken duimen naar elkaar doorsturen.

“Het zijn moeilijke en beangstigende tijden voor iedereen”, zegt ceo Frederik Vandermarliere. “Met deze clip wilden we al onze medewerkers laten weten dat ze er niet alleen voor staan. Samen staan we sterker en slaan we ons hier doorheen!”

De videoclip wordt u hier in avant-première aangeboden.

Hqdefault

Voor bijkomende informatie of interviewaanvragen, contacteer Laure Boisbouvier, Marketing Manager J.Cortès (Laure.Boisbouvier@jcortes.com) of Olivier Mottrie,

Marketing J.Cortès (Olivier.Mottrie@jcortes.com / +32 (0) 472 42 36 21)