Limited Edition Nub Humidor

357542 aantekening%202020 06 22%20163644 6573dd large 1593077409

Zwevegem/Miami, 3 September 2020 – Dit voorjaar bracht J. Cortès een exclusieve Limited Edition Nub Humidor 2020 uit. De interesse in deze humidor met een selectie van 4 verschillende NUB-sigaren is groot. Alle 1500 kisten zijn nog vóór de lancering uitverkocht en zullen binnenkort beschikbaar zijn in de sigarenwinkels in Europa, Azië en Afrika. Heb je interesse, neem contact op met jouw lokale handelaar.

In 2008 was Nub het allereerste merk met sigaren in een formaat 4x60. Het innovatieve merk snel na de introductie een icoon in de wereld van sigaren. Het was de eerste korte robusto met een ringmaat van 60 en 101 mm lengte. Dankzij de unieke constructie is de Nub een favoriet geworden onder vele sigarenliefhebbers. De sigaar is in staat om het genot van een Churchill te bieden onmiddellijk van bij de start. Door het formaat blijft de Nub ook mooi koel tijdens het roken. De Nub biedt ondaks het korte formaat toch 40-50 min rookplezier.

Nub-sigaren worden beschouwd als een van de meest innovatieve sigaarconcepten. Deze volledig met de hand gerolde sigaren zijn opvallend kort (formaat 4x60). Maar dankzij hun bijzonder dicht opeengepakte lange filler branden ze langzamer, waardoor ze ondanks hun formaat toch dezelfde rooktijd bewaren als conventionele maten.

De Limited Edition Nub Humidor 2020 bestond uit 24 heerlijke Nub-sigaren:

- 6x Nub Sun Grown 4x6

Dekblad : Habano

- 6x Nub Cameroon 4x60

Dekblad : Cameroon

- 6x Nub Maduro 4x60

Dekblad : Brazilian Maduro

- 6x Nub Connecticut 4x60

Dekblad : Connecticut

357686 aantekening%202020 06 24%20152521 963229 large 1593094126

#dontsmokebutenjoy

Voor bijkomende informatie of interviewaanvragen, contacteer Laure Boisbouvier, Marketing Manager J.Cortès (Laure.Boisbouvier@jcortes.com) of Olivier Mottrie,